日本語習えるブログです

Wednesday, December 15, 2004

洗濯機こわれた

昨日の日記で洗濯しかしなかったって言った、洗濯機はこわれた!びっくりしました。床は濡れてしまった。どうしようかと思った、洗濯機は重すぎるからリンザイーは運べなかった。それで大家さんに電話をかけた。多分だいじょぶ。

私の家はまたクリスマス装飾をしなかった。どうすればいいかな?その日に私の家族の家にいるから、クリスマスツリーはいるかどうか決められません。ないとちょっと悲しい。学校の事があったのであんまり考えなかったけど今時間があるから考えます。 私達は自分のクリスマスの飾りを持った方がいいと思います。じゃ、行こうと思います。

またね!

1 Comments:

Blogger Ryoko said...

Hey there Lindsay. I just got home last night. Ugh it was tough, it took 24 hours to get to Nagoya from Denver. Looooong trip! But hey. Tokyo was sooo tokyo! I mean, Tokyo is so different from Boulder.
Lindsay san, you crack me up with this sentence,洗濯機は重すぎるからリンザイーは運べなかった, this is just perfect and cute. Today's Lindsay nikki is sugoi ne!
Well, so enjoy your vacation, keep in touch! (I will check your web everyday!)

December 15, 2004 at 4:08 PM

 

Post a Comment

<< Home